Forum The Modders LF2 - Stare Forum Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jak zrobic partie super ciosów(Combo)?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum The Modders LF2 - Stare Forum Strona Główna -> Data Changer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IceMan
Omega Team
Omega Team


Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 23:22, 27 Lip 2007    Temat postu: Jak zrobic partie super ciosów(Combo)?
Ten tutotrial powstał z mysla o tych co nie umieja tego lub zapomnieli.

A wiec tak otwieramy plik np Louis.dat i kopjujemy taka czesc:


<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 2 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 40 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 28 y: 12 w: 36 h: 68
bdy_end:
<frame_end>

i wklejamy na koncu pliku przed ty plikiem:

<frame> 399 dummy
pic: 0 state: 0 wait: 0 next: 0 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
bdy:
kind: 0 x: 21 y: 18 w: 43 h: 62
bdy_end:
<frame_end>

potem musimy sobie ustalic ile bedzie klatek miec ten atak czyli PIC np chcemy aby mial 12 kaltek ruchu a wiec kojujemy jeszcze raz ten kawalek:

<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 2 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 40 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 28 y: 12 w: 36 h: 68
bdy_end:
<frame_end>

i 11 razy wklejamy znow na samym koncu przed dummy i mamy 12 czastek i z tego skleimy atak Combo szybkie piesci a wiec:

przedostatni frame louisa przed dummy to byl frame nr. 320 wiec nasz bedzie mial 321 i zmieniamy frame az do naszego ostatniego pliku czyli 321,322,323,324,325,326,327,328,329,330,331,332. nastepnie wybieramy sobie ruchy klatek czyli PIC ja wybralem takie kaltki 10,11,12,13,10,11,100,101,102,103,104,105. nastepnie musimy zmienic next: patrzymy na nasz frame 321 i zmienamy next: 999 na next: 322 potem w framie 322 zmienamy na next: 323 idt. a nasz ostatni frame 332 nie zmienaimy mu nexta bo ma miec 999.

jesli chcemy teraz aby nasz louis robil te piesci tylko ze szybciej uderzal to w kazdym okienku wystarczy zmienic z wait: 2 na wait: 1 czy mniejsza liczba tym szybciej bedzie robil wykonywal dany atak.

nastepnie robimy tak bo widzicie w kazdym teraz framie nasz louis zadaje obrazenia a tak nie moze byc a wiec:

w frame 321,323,325 usuwamy takie linijki:

sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:

w ten sposob zblizamy sie ku koncowiteraz lousi wali piescmi bardzo szybklo lecz jest jeszcze jedno nie dociagniecie bo widzicie na koncu w ostanich framach louis ma klatki ruchu jak z rozbiegu wali goscia run_atack a wiec:

kasujemy w framch 327,328,331,332 taka linjke:

itr:
kind: 0 x: 26 y: 37 w: 52 h: 14 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:

nastepnie w framach nr. 329 i 330 znajdujemy cos takeigo: dvx: 2

i zmieniamy np na dvx: 20 i wtedy nas zlouis przy dobiciu bedzie robil cos takeigo jak super_punch. nastepnie robimy tak na samej gorze w frame nr 0 znajdujemy taka linijke pic: 0 state: 0 wait: 9 next: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0 hit_Fa: 235 hit_Fj: 247 hit_Uj: 275 hit_ja: 300 i dopisujemy do niej cos takiego np.
hit_Ua: 321 321 oznacza liczbe od ktorej klatki ma byc zaczynany atak a Ua oznacza kombinacje klawiszy czyli trzeba nacisnac Obrona strzalka w gore i atak a atak sie wykona i to wszystko.

Mam nadzieje ze pomoglem wam tym oto tutotrialem zastrzeza sie kopiowania tego tutotriala! wszelkie komentarze prosze dawac tu: http://www.lf2omega.fora.pl/komentarze-t37.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum The Modders LF2 - Stare Forum Strona Główna -> Data Changer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin