Autor Wiadomość
kenji2
PostWysłany: Wto 21:31, 01 Maj 2007    Temat postu:

nie zrozumiałeś mnie ale już nie ważne... Tak czy inaczej wielkie dzięki...
IceMan
PostWysłany: Śro 10:19, 25 Kwi 2007    Temat postu:

bardzo proste wchodzisz w dc tam gdzie jest davis i zjedzasz na ball1 po ball1 jest ball2 a wiec zmieniamy przy:
<frame> 246 ball1
pic: 146 state: 3 wait: 1 next: 266 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 39 centery: 79 hit_a: 247 hit_d: 0 hit_j: 0 zmieniamy tu hit_a: 247 na 266 i zmieniamy jeszcze next: 266 na next: 247 i tam caly czas az dojdziesz do ostatniego ball'a 34 tam zmieniasz w
<frame> 263 ball4
pic: 145 state: 3 wait: 1 next: 266 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 39 centery: 79 hit_a: 264 hit_d: 0 hit_j: 0 zmieniamy hit_a: 264 na 266 a next 266 na 240 i bedzie robic cal;y czas ball tylko pamietaj aby w kazdym frame zrobic ze hit_a: 266 to znaczy ze bedziesz mogl przerwac kiedy chcesz a i w kazdym nastepnym frame zmieniaj aby mial liczbe nastepnego frame tylko ten ostatni frame 265 zmien next na 240 i bedzie atak gotowy pozdro
kenji2
PostWysłany: Nie 14:25, 22 Kwi 2007    Temat postu:

A ja też mam pytanie... Jak chce davisowi zrobić no nie wiem 5 kulek to musze facing:50. To wiem ale czy moge zrobić tak że te kulki są naróżnych pozycjach jedna nad davisem druga przed i tak dalej - Ale czy moge to zrobić w jednej frame (to rze jest 5 kulek w różnych miejscach)?? I jeszcze jedno jeśli chce coś takiego zrobić to musze zmienić davis.dat czy davis_ball.dat??
dawidEX
PostWysłany: Wto 13:44, 03 Kwi 2007    Temat postu:

no morzna ale ni mam czasu
Bartimaeus
PostWysłany: Pon 17:02, 12 Mar 2007    Temat postu:

no może, tzn. ja bym prosił taką małaą instrukcje jak zrobić że wystarczy raz wcisnąć A + D + strzalka i Davis bedzie cały czas kulkami nawalał
IceMan
PostWysłany: Nie 21:59, 11 Mar 2007    Temat postu:

hmm... jasniej?
Bartimaeus
PostWysłany: Nie 17:43, 11 Mar 2007    Temat postu:

taaaa, jasne jak słońce (jak dla kogo Razz)
IceMan
PostWysłany: Śro 21:29, 07 Mar 2007    Temat postu:

no kamehame leci caly czas dlatego ze ma cos takiego ze leci promien i potem ma next: iles tam nie pamietam dokladnie i on przechodzi caly czas do tego frame co ma w next wpisane i dlatego ciagly jest a zeby mozna bylo przerwac go to w tym pasku gdize jest pic: 140 czy cos takiego i centery i centerx to dalej jest hit_a: iles tam hit_d iles tam i hit_j iles tam i w ktoryms z tych trzech jest wpisany 280 czyli po nacisnieciu tego a_ atku j_ skoku d_obrony idzie do frame 280 a ten frame to nic poprostu koniec kamehame i tyle ludzie a jezeli chodzi o kulki davisa co zrobic zeby lecialy wd ruga strone to masz jak louis ma odpychanie skopiuj oppointy te dwa od louisa i koniec i beda ci leciazy w druga storne i w przod a co zrobic zeby lecialy tylko w druga storna to skopiowac od louisa tam gdize jest facing: 1 tego oppointa i bedzie juz leciala kulka w druga storne albo jeszcze lepiej kiedy masz w davisie oppointy kulek to zmieniasz np jak jest tam 0 to zmeiniasz na 1 a jak jest 10 to zmieniasz na 11 zawsze musi byc facing z 1 na koncu jezeli tak bedzie to kulka bedzie leciala w lewo a nie w prawo znacyz zalezy jak stoi posatc np stoimy w prawo to poleci w lewo jak stoimy w lewo to poleci w prawo jasne? uch to troche sie napisalem:)
Tojo
PostWysłany: Śro 21:01, 07 Mar 2007    Temat postu:

Ej ale mi chodziło oto że:
Kulki davisa można ustalić w którą strone latają
kamehame jest jedno i ciągłe
IceMan
PostWysłany: Sob 18:02, 03 Mar 2007    Temat postu:

hehe no niestety zeby byc dobrym dc jak ja gazio i paru innych a nawet jeszcze lepszymi bo sa tacy co umieja wszystko oczywiscie nie w polsce a moze nie jestem pewien to trzeba sie znac i tyle:)
Bartimaeus
PostWysłany: Sob 13:28, 03 Mar 2007    Temat postu:

ojć, to jest "troche" skomplikowane Razz
IceMan
PostWysłany: Czw 19:49, 01 Mar 2007    Temat postu:

nie tylko wstawisz klatki ataku moze nie byc dobrze do konca musi byc oppoint z nr id kamehame oczywiscie musi byc dobrze dopasowana wysokosc i szerokosc ale jeszcze o jednym nienapomniany bo w oppoincie jest cos takeigo jak act albo action albo tak albo tak i to znaczy ze od jakiego frame ma zaczynac kamehame sie w id dacie np w firzen_ball prawie zawsze jest 0 ale to trylko jak jest jakas jedna rzecz albo czasami tez inaczej wiec kto nie zna sie na tym niech sie za to nie bierze:)
Bartimaeus
PostWysłany: Czw 14:33, 01 Mar 2007    Temat postu:

od tego jakie klatki z jakiego sprita podstawisz
Tojo
PostWysłany: Czw 8:38, 01 Mar 2007    Temat postu:

a od czego zależy że atak będzie takii jak kamehame firzena lub jak kulki davisa?
IceMan
PostWysłany: Śro 17:16, 28 Lut 2007    Temat postu:

oppoint to sa dane tworzonego obiektu czyli np x i y to w jakiej wysokosci i szerokosci ma byc wyswietlany obiekt od ktorej szerokosci i na jakiej wysokosci potem id to jest id obiektu w data.txt facing ile ma byc tych przedmiotow czesto jest tak ze jak napiszesz 0 lub 10 to bedzie jeden jak napiszesz 20 to bedzie ich 2 i po calej sprawie oppoint jest bardoz latwo stworzyc:)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003